czwartek, 24 marca 2016

Semilac Little Stole nr 140 i Holoefekt od Indigo - Pierwsze koty za płoty, czyli powitanie

   
Hejka!
       Po wielu zachętach znajomych, do pokazania tego co robię, w końcu odważyłam się napisać pierwszy post. A co mi tam?! Też mogę! ;) Dzięki temu usystematyzuję swoje prace i bez problemu pokażę je Ciekawskim.  A jeśli kogoś zainspiruję, to jeszcze lepiej! Poza tym, od Was też mogę się wiele nauczyć ;)

      Skoro pierwsze koty za płoty, to czas teraz na manicure hybrydowy. Coś delikatnego, eleganckiego i błyszczącego, czyli moja ostatnia stylizacja z hybrydą Semilac, malutkimi cyrkoniami i efektem holo od Indigo. Użyty przeze mnie kolor to dobrze znany Little Stone, czyli nr 140. Fajny, cielisty odcień, lekko wpadający w zgaszony fiolet. Bardzo dobrze się w nim czuję, a i osobom postronnym bardzo się podoba ;) Malowałam bez białego podkładu i wystarczyły dwie standardowe warstwy, aby kolor ładnie krył. Do efektu holo początkowo podchodziłam bardzo sceptycznie, ponieważ bałam się, że będzie za bardzo "raził" po oczach, ale... po nałożeniu, nie mogę się na niego napatrzeć - zakochałam się! Poniżej przedstawiam Wam kilka świeżutkich fotografii.



A tutaj zestaw użyty do wykonania tego manicure :)

I jeszcze zdjęcie smartfonowe


Pozdrawiam Was!
E.

9 komentarzy: