niedziela, 10 grudnia 2017

Świąteczne paznokcie, hybryda semilac Caribbean see (073) i Indigo Cafe del Mar i piksel efekt

Witam Was Ciepło,
     co prawda za oknem mało śnieżnie - a przynajmniej u mnie w Krakowie ;) Tym razem miałam ochotę na mikołajkowe mroźne, błyszczące pazurki. Użyłam do stylizacji Semilac Caribbean Sea 073 - nazwa sugeruje wakacyjne przygody, a nie świąteczne podboje paznokciowe, ale uznałam, że bardzo mi pasuje ten kolor na obecny, przedświąteczny czas ;)
     Do zdobień użyłam piksel efekt śnieżka od Indigo. Nałożyłam go na mokry top - wersja szron oraz tradycyjnie na warstwę dyspersyjną. Na środkowym palcu, nałożona jest mikołajkowa naklejka wodna na kolor Strong White 001 również od firmy Semilac, a na wskazującym namalowałam sweterek i serduszko i nałożyłam top Mat (Semilac).





3 komentarze: