sobota, 23 kwietnia 2016

Hybryda Serenity - nowość od Indigo


Moi Mili!
     Muszę przyznać, że się zakochałam! Nie wiem co na to mąż…aczkolwiek fakt pozostaje faktem :D Zakochałam się... w nowości od Indigo – hybrydzie Serenity :)
Prześliczny wiosenny kolorek zapowiadający się na hit 2016! Delikatny, pastelowy odcień, lekko pomiędzy błękitnym a liliowym. Po prostu cud, miód, malina! To jest drugi kolor od Indigo jaki "próbuję" i śmiało stwierdzam, że będzie ich u mnie co raz więcej. Bardzo lubię dużą gęstość, jaką charakteryzują się ich hybrydy. Nie zalewają skórek, świetnie się rozprowadzają. Serenity wymaga jednak warstwy białej podkładowej, aby zniwelować jego transparentność. Zestawiłam go dla Karoliny z efektem holo (również od Indigo). Uważam, że fantastycznie ze sobą współgrają. Hololove <3






pozdrawiam,
E.

29 komentarzy:

  1. Ten niebieski z drobinkami bardzo fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy holo też jest śliczny :D Pokazywałam go we wcześniejszym poście http://ivleenmakeupandnails.blogspot.com/2016/03/hybryda-semilac-biscuit-032-i-holo.html Nawet chyba bardziej mi się podoba niż ten stalowy :)

      Usuń
  2. zakochałam się, chcę je jako normalne lakiery. piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie mają tego odcienia w ofercie klasycznych lakierów :( Ale podobne odcienie do Serenity mają ich lakiery It's a boy i Baby blue :)

      Usuń
  3. niebieski w sam raz na lato zwłaszcza do białych ciuchów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ale pięknie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz patrzę na twoje zdjęcia raz na moje paznokcie, kurde aż wstyd ! Musze się przyłożyć i coś z nimi zrobić :D Twoje mani jest cudowne i zmotywowało mnie by przestać się w tej dziedzinie lenić

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się pierwsze! Cudowne!! :3
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten kolor: ) muszę kupić zarówno hybrydę jak i zwykły, kolor jest przecudowny :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudowny kolorek wow! gdzie masz gadżet do obserwacji?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D A gadżet już dodałam ^^ mam nadzieję, że poprawnie bo dopiero tutaj raczkuję... :D

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie idealne, ten lakier holograficzny jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A to holo to jest pyłek wtarty w hybrydę i pokryty topem ^^

      Usuń
  11. Ten błękitny jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda pięknie;) Miałam w zeszłym roku tipsy akrylowe w tym kolorze i długo nie mogłam się na nie napatrzeć. Mój ostatni post dotyczy inspiracji modowych w kolorze serenity, jeśli masz ochotę - zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akryli jeszcze nigdy nie miałam, trzeba kiedyś spróbować :) A taki kolor owszem, przyciąga wzrok :)

      Usuń