niedziela, 18 grudnia 2016

Manicure Semilac Nude Beige Rose (057) i effekt szronu

Witam ciepło!
     Przedstawiam nudziakowy mani z wykorzystaniem koloru Semilac Nude Beige Rose (057). Do pełnego krycia potrzebne jest nałożenie 3 cienkich warstw :) Dla przełamania monotonii - efekt szronu na palcu serdecznym wykonany syrenką od Indigo.
Lubię taki klasyczny manicure. Pasuje do niemal wszystkich stylizacji, jest nienachalny, dodaje mnóstwa lekkości i uroku. A co Wy myślicie o takich delikatnych mani? A może wolicie jednak coś bardziej wyrazistego i drapieżnego? :)



pozdrowionka,
E.

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne, delikatne. Zastanawia mnie czy ten szron nie haczy się o wszystko?

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie zamówiłam ten kolor i nie mogę doczekać się aż do mnie dojdzie! :) 57 marzył mi się długo i ciągle hamowałam się z zakupem

    OdpowiedzUsuń