czwartek, 19 stycznia 2017

Karnawałowe odcienie różu i błyskotki - manicure hybrydowy Indigo i Semilac


 
Witajcie!
Jesteśmy nadal w temacie karnawału, więc chciałam wybrać odcienie koloru różowego, które będą na ten czas idealne :) Z tego powodu wybrałam dla Was trzy stylizacje z dwoma kolorami różu: jeden z nich, należący do moich ulubieńców - Semilac Pink Cherry (012) oraz drugi - Indigo Lady lion.
Semilac Pink Cherry (012) – perfekcyjnie kryje po dwóch warstwach. Choć jedna warstwa źle nie wygląda. Ma świetną pigmentacje i konsystencję. Kolor to połączenie odcieniu wiśniowego z lekką fuksją.
Indigo Lady lion z kolekcji Jungle – mocny, orzeźwiający róż, tonacją podpadający pod neon. Krycie również świetne - dwie warstwy w zupełności wystarczą.
W ostatnim pokazanym przeze mnie manicure (stylizacja 3), prócz Pink Cherry użyłam także Semilac Pastel Peach (102), czyli intensywna, soczysta i jasna brzoskwinia. Kolor co prawda bardzo letni, ale wprowadza za to trochę słońca do naszych zimowych dni. Pełne krycie uzyskałam po nałożeniu trzech warstw.


Stylizacja 1
 z dodatkiem holo fuschia od Indigo i złotego holobrokatu


Stylizacja 2
z dodatkiem efektu syrenki od Indigo




Stylizacja 3
z dodatkiem fioletowego brokatu, efektem syrenki i wzorkiem malowanym Sugar Effect'em od Indigo




pozdrawiam,
E

8 komentarzy: