wtorek, 7 lutego 2017

Wodne naklejki na hybrydach, manicure hybrydowy w kolorach Serenity od Indigo i Biscuit od Semilac

Cześć! :)
Dzisiaj będzie pastelowo-naklejkowo. Zaczęłam zabawę z naklejkami wodnymi na hybrydach. Jak dla mnie jest to rewelacyjna opcja! Myk, myk i już zdobienie na pazurkach gotowe. Jak to zrobić? Nic prostszego! Po przygotowaniu paznokci, czyli opiłowaniu kształtu, zmatowieniu, odtłuszczeniu i nałożeniu primera bezkwasowego należy:

Krok 1. Baza i do lampy.

Krok 2. Pierwsza warstwa koloru (tu: białego) i do lampy.

Krok 3. Druga warstwa koloru i do lampy.

Krok 4. Nałożenie naklejki. Po namoczeniu zsuwam ją prosto z papierka na paznokieć, tak aby przywierała najpierw przez środek ("oś") paznokcia. Następnie dociskam i prasuję ją  od środka paznokcia do boków papierkiem, który pozostał mi po niej. Kolejno, chusteczką odsączam dokładnie wodę z naklejki i pazurka, przejeżdżam kilkukrotnie bloczkiem polerskim po wolnym brzegu paznokcia i ... 

Krok 5. Nakładam po kolei dwie warstwy topu.
Gotowe :)

Do malowania paznokci użyłam koloru Biscuit (032) od Semilaca oraz Serenity od Indigo. Dodatkowo, środkowe palce przyozdobione są efektem syrenki od Indigo. Naklejki, które użyłam przedstawiają kolibra i kwiaty wiśni :)




pozdrawiam,
E.


8 komentarzy:

  1. Przepiękne! Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie! Miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno pokusiłam się na zakup pierwszych lakierów hybrydowych i muszę przyznać, że jestem mega zadowolona :)
    z naklejkami jeszcze nie eksperymentowałam, ale chyba pokuszę się o takie sypkie proszki co dają efekt lustra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam efekt lustra, jest oszałamiający :) A lakierów hybrydowych nie zamienię już na żadne inne :D

      Usuń