niedziela, 12 lutego 2017

PRO Ziaja - maseczki do twarzy z glinką brązowa i żółtą


 
Witam Was serdecznie!
       Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje dwóch maseczek do twarzy z serii Ziaja PRO:
1. maseczka odżywcza z glinką brązową
2. maseczka nawilżająca z glinką żółtą.
     Jako, że jestem posiadaczką cery normalnej wybrałam maseczki przeznaczone dla "cery suchej i normalnej". Obie pochodzą z programu oczyszczającego. Według zaleceń producenta przeznaczone są do użytku profesjonalnego, natomiast nie szkodzi używać ich samemu w domu.
Maseczkę nakładamy grubą warstwą na twarz, szyję i dekolt i pozostawiamy na 10-15 minut. Zabieg wykonujemy na oczyszczona skórę i powtarzamy go 2-3 razy w tygodniu.
     Obie maski ślicznie pachną i mają świetną konsystencję. Są gładkie, aksamitne, świetnie rozprowadzają się po skórze i łatwo jest je zmyć. Używanie ich jest dla mnie czystą przyjemnością. Po użyciu skóra jest gładka, dobrze nawilżona, sprężysta, gładka i promienna.
     W ich składzie znajdują się następujące substancje aktywne: 5% danej glinki, alantoina (znana ze swoich właściwości nawilżających, przeciwzapalnych, regeneracyjnych, łagodzących) oraz prowitamina B5, czyli D-pantenol (m.in. zapobiega utracie wody, zapewnia odpowiednie nawilżenie, poprawia barierę lipidową naskórka, działa łagodząco). Teraz nasuwa się pytanie, czym te maseczki różnią się między sobą oraz jakie są ich właściwości? Poniżej zamieszczę dane z opakowań i strony producenta.

Maseczka odżywcza z glinką brązową (obejmuje program przeciwzmarszczkowy i oczyszczający)
- reguluje funkcje bariery ochronnej naskórka
- uzupełnia niedobory substancji odżywczych
- skutecznie wygładza i regeneruje skórę
- zapewnia zdrowy, naturalny koloryt

Maseczka odżywcza z glinką żółtą (obejmuje program oczyszczający)
- intensywnie nawilża naskórek
- chroni przed nadmierną utratą wody
- zmniejsza napięcie powierzchniowe naskórka
- zapewnia zdrowy, naturalny koloryt

     Także, działanie podane przez producenta zgadza się z działaniem rzeczywistym, które zaobserwowałam podczas stosowania tych maseczek. Na pewno uważam te produkty za godne polecenia. Jakie są Wasze ulubione maseczki i czy próbowałyście/liście już maseczek z serii PRO Ziaja? :)





Pozdrawiam,
E.

30 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubię algową z cynkiem (chyba Bielendy), glinkę zieloną, czerwoną i maseczkę Detox z Caudalie - polecam bardzo :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caudalie nie znam - ale chętnie poznam, dzięki :D Na algi niestety mam alergię, aczkolwiek przymierzam się do zakupu innych maseczek z Bielendy :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Tak maseczki z ziaji są super,a moją ulubiona jest ta kakaowa:-)
    Oprocz tego uwielbiam ta z Perfecty z miodem :-)
    Pozdrawiam
    bodt-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serii kakaowej mam krem i balsam do ciała. Uwielbiam :) Maseczkę w takim razie też spróbuję, dziękuję :)

      Usuń
  3. Używałam kiedyś masek z Ziai. I były nawet spoko. Obecnie uwielbiam rosyjska maske dziegciowa Babuszki Agafii :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna nazwa "Babuszki Agafii" :) słyszałam sporo dobrych opinii o tych kosmetykach. Dodaję je do mojej wishlisty :D

      Usuń
  4. Nie znam tych maseczek, ale chętnie je kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tą firmę i z chęcia przetestuje te maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. such a cute blog :)

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tymi maseczkami :) Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze napiszę, nie przepadam za Ziają, bo często mnie uczula. Ale bloga obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczery komentarz :) Moja dobra koleżanka też jest w tej grupie osób, które mają na Ziaję uczulenie. Na szczęście rynek jest tak bogaty w produkty, że każdy znajdzie coś dla siebie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. słyszałam, że są bardzo dobre. Ogólnie lubię tą firmę więc przetestuje, bo nie miałam jeszcze okazji :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele osób te maski chwali i chętnie się z nimi poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam już kiedyś ochotę zrobić taką maseczkę, Ty mnie przekonałaś :)

    Pozdrawiam,
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa składów takich z opakowań ;) tych maseczek chyba jeszcze nie widziałam
    może masz ochotę na wymianę obserwacji? Jeśli tak, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :* pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składy są na ostatnim zdjęciu, nie widziałam sensu w ich przepisywaniu, zatem sfotografowałam :) pozdrowienia :*

      Usuń
  13. Nigdy nie kupowałam tych maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam z glinką zieloną + mikrodermabrazja i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń