niedziela, 8 maja 2016

Pomadki Golden Rose Velvet Matte Lipstick - kolory 03, 07, 31.

Cześć Wszystkim!
     Tym razem przyszła pora na post dotyczący makijażu, a mianowicie mam na myśli makijaż ust. Ostatnio kupiłam na spróbowanie osławione pomadki Golden Rose Velvet Matte Lipstick. Podchodziłam do nich z dystansem i nie nastawiałam się na nic konkretnego za taką cenę (11,90 zł). Zależało mi na kolorach w miarę stonowanych, eleganckich, takich idealnych na co dzień. Wybrałam nr 03, 07 i 31.


Golden Rose Velvet Matte Lipstick nr 03 – delikatny, jasny nudziak, troszkę wpadający w brzoskwinię.


Golden Rose Velvet Matte Lipstick nr 07 – jasny, pastelowy róż, moim zdaniem idealny odcień na wiosnę.


Golden Rose Velvet Matte Lipstick nr 31 – nudziak wpadający w brąz, najciemniejszy z całej zakupionej przeze mnie trójki pomadek.
     


     Muszę przyznać, że jestem z nich bardzo zadowolona! Nie mogę się z nimi rozstać, dlatego goszczą w mojej „torebkowej” kosmetyczce 24 godziny na dobę. Efekt jaki dają te szminki to porządne, matowe wykończenie, nie czuję ich na ustach, pomimo nakładania dwóch warstw. Nie przesuszają moich ust, co uważam za duży plus. Ponadto są dość trwałe – utrzymują się u mnie ok. 4 godzin, gdy w tym czasie dużo mówię, jem i piję. Bardzo dobrze się w nich czuję, a szczególnie w nr 07. Gorąco polecam tę serię szminek! Pomimo niskiej ceny jakość pomadek jest naprawdę bardzo dobra i wiążę z nimi moje przyszłe zakupy. 








Pozdrawiam ciepło,
E.

14 komentarzy:

  1. Ta pierwsza bardzo mi się spodobała. Śliczne mają opakowania <3
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/05/olejek-z-drzewa-herbacianego-dla.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo naturalna :) A fakt, opakowania proste a fajne :)

      Usuń
  2. wszystkie kolory mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę pomadkę w odcieniu nr 10, lubię ją choć nie używam zbyt często, bo wysusza mi usta ale jakościowo jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli śmiało możemy przytaknąć faktowi, że na każdego dany kosmetyk może działać inaczej :) Ja uwielbiam jeszcze pomadki La Creme od Too Faced, bo dodatkowo mają (realne) właściwości nawilżające :)

      Usuń
  4. wszystkie kolorki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie kolorki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też posiadam 3 szminki z tej serii, są naprawdę dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie polubiłam się z nimi i wg mnie wcale nie są takie trwałe, więc poszły w inne ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te szminki, jestem od nich uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń