piątek, 6 maja 2016

Semilac Cinnamon Coffee (137) w towarzystwie Wild Strawberry (056) i syrenki Indigo


Witajcie!
     Nareszcie piąteczek, piątunio! Zatem wypadałoby przyjść z nowym postem na ten mijający tydzień :) Dzisiaj pokażę Wam nowy mani Natalii. Wykonałam go hybrydami Semilac Cinnamon Coffee nr 137 i znanym Wam już z wcześniejszej notki (klik) Wild Strawberry nr 065, czyli kawa cynamonowa z poziomkami ;)
137 to elegancki nudziak-beżyk o ciepłej tonacji kryjący już po dwóch warstwach. Jest to niezwykle uniwersalny i wdzięczny kolor. Na pewno pięknie wyglądałby obok czarnego i złotego koloru. Ślicznie prezentuje się zarówno na krótkich, jak i długich pazurkach. I ma taką…smaczną nazwę, bo uwielbiam kawę z cynamonem. Serdeczny palec ozdobiłam syrenką marki Indigo. Moim zdaniem fantastycznie pasuje do Cinnamon Coffee. Na jego tle efekt syrenki wpada lekko w złoty odcień. I like it!








serdecznie pozdrawiam,
E.

6 komentarzy:

  1. O matko kolorek cudy. Sama zaczynam przygodę z hybrydami i właśnie pomoglas mi w wyborze koloru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! :D Z jasnych polecam jeszcze m.in. biscuit :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze hybryd. Chyba bardziej przemawia do mnie ten róż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki hybrydom wzmocniłam sobie paznokcie, bo ze względu na pracę w rękawiczkach zaczęły mi się strasznie rozdwajać, a zwykły lakier odpryskiwał po połowie dnia. Teraz nie wyobrażam sobie manicure bez hybryd :)

      Usuń
  3. Rewelacyjne paznokcie, kolor bajka :)

    OdpowiedzUsuń