niedziela, 16 października 2016

Manicure Semilac Burgundy Wine (083), Indigo Mr. Black i pyłek MetalManix 24 karatowe złoto

Kochani czas na nowy mani! :)
     Przyszedł najwyższy czas na jesienne stylizacje. Zatem i ja ruszyłam z kopytka. Nie obyło się bez ciemnej, głębokiej tonacji i tego, co sroczki lubią najbardziej, czyli ... błyskotek. W mojej dzisiejszej stylistyce przeważa kolor Burgundy Wine (083) od Semilac.
Teoretycznie krycie powinien mieć pełne, aczkolwiek u mnie pojawił się z tym problem, dlatego jako podkład posłużyłam się kolorem Semilac Strong White (001). Odcień ten, moim zdaniem, jest bardzo wyrafinowany, taki burgundzik z dodatkiem fioletu i głębokiej wiśni i lekkimi niebieskimi drobinkami. Dodatkiem w tej stylizacji jest Mr. Black od Indigo, który uwielbiam. Jak dla mnie jest idealną czernią. W ramach zdobień nareszcie wypróbowałam pyłek Indigo MetalManix 24 karatowe złoto. Jest cudowny! Pięknie się błyszczy i jest elegancki. Wtarłam go w Strong White i zabezpieczyłam dwoma, cienki warstwami topu, żeby się nie ścierał.
     Poniżej kilka zdjęć (po pięciu dniach noszenia takich pazurków).





pozdrawiam,
E.




17 komentarzy:

  1. Ale perfekcyjnie wykonane! Błysk widać z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, dałam dwie cienkie warstwy topu, żeby uwydatnić błysk :)

      Usuń
  2. Przepiękny manicure! Od razu kojarzy się z jesienią! :)
    Pozdrawiam!
    http://worldofloverance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne paznokcie! Kolor i kształt są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne mani! W sam raz na jakieś wieczorowe wyjście!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne masz te paznokcie <3 <3

    OdpowiedzUsuń