sobota, 22 października 2016

Manicure sweterkowy z Indigo Cafe Del Mar i Semilac 001 Strong White


Sweteeeerki! Sweterki na zimne dni! :)
     Sweterki wykonałam pędzelkiem, który jest dla mnie wygodniejszy niż sonda. Użyłam kolorów Semilac Strong White 001 oraz Indigo Cafe Del Mar z kolekcji hybryd Natalii Siwiec.
Uwielbiam tę kolekcję, bo jest bardzo delikatna, a mimo to, wyrazista. Jak widać na dołączonych zdjęciach wskazujący pazurek prawej ręki należący do mojej niezastąpionej modelki Oli – złamał się :( Aczkolwiek nie odczuwała ona potrzeby przedłużania, a tym bardziej spiłowania reszty pazurków do krótszej długości. Mam nadzieję, że nie zakłóci Wam to odbioru mojej pracy.





buziaki,
E.

10 komentarzy:

  1. Zawsze mi się podobał ten efekt i chciałam go odtworzyć u siebie, ale muszę jeszcze trochę zapuścić pazurki.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, sweterki szczególnie dobrze wyglądają na dłuższych paznokciach. Powodzenia w zapuszczaniu :)

      Usuń
  2. Fantastyczne :) Sama bym taki przetestowała!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten zwór na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!! Bardzo mi się podobają:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń